sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Is it just Nightmare?

Aurinkoiset terveiset! Vihdoin on lämmintä ja aurinko paistaa. Tätä ollaan odotettu!

Jatketaan Caron saapumistarinasta alkanutta draamista. Ette varmaan muista mitä siinä tapahtui joten käykääs kurkkaamassa Ensimmäinen osa ennen tämän lukemista. Nyt päästänkin teidät kuvatarinan pariin:


Puhuu
Ajattelee
*tekee*
 
- - - - - - - - - - -

Carolyn: *Säpsähtää hereille* Mikä-mikä tuo uni oli?

Carolyn: Ilmiselvästi painajainen, mutta nuo äänet ihan niin kuin ne olisivat minulle tuttuja jostain
 
Carolyn: *raivoaa itsekseen* Miksi MIKSI En muista mitään? Miksi se olen juuri Minä? Miksei joku toinen unohtanut kuka on?

Carolyn: *raivo muuttuu kyyneleiksi* Mi-minä vain tahtoisin niin muistaa... *nyyhkyttää*
 
Carolyn: *toiveikkaana* Entä jos unessani olikin totuuden siemen?
 
Jos on, minun täytyy etsiä se. YKSIN
 
Mutta...

...voin yhtä hyvin tehdä sen huomenna.

*nukahtaa*
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Siinä se. Tiedän. Tämä osa oli aika tylsä ja huono laatuinen, mutta koitan tehdä seuraavasta osasta paremman. Jatkoa on siis tulossa.
 
 Tuo stock-kroppa on kyllä alkanut jo ärsyttää pahemman kerran. Natisee ja on jo vähän löysä. Onneksi obitsu on jo tilattu! ja vähän jotain muutakin, se olkoonkin teille yllätys...
 
 
 
Pupu & Nuket

2 kommenttia:

  1. Jeee..ihanaa, kesä kesä kesä kesä ~♥ ♥ >___<

    Ihana pikkukertomuspostaus, dramaattista! Oon usein hyvin laiska lukeen näitä nukkestooreja, mutta nytpä jopa luin! ^___^ ..kävin kurkkaamassa myös prinsessaisen saapumisesta. :)

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
  2. Hienosti kuvattu ja toteutettu kt! <3 :)

    VastaaPoista

Kommenttisi saavat minut hymyilemään ♡