sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Lonely little doll, part 2

 
Hellou ihmiset siellä ruudun toisella puolen, taas on viikko päässyt vierähtämään (o.o) Edellisestä postauksesta, joten nyt jatkoa jälleen kuvatarinalle, jatko-osasta tosin tuli lyhyt, murr. En nyt tiedä mitä tässä sanoisi, mutta koulu on vähän vienyt aikaa nukeilta, niin etten ole paljon kuvaamaan kerennyt jaksanut lähteä. Kuitenkin kuvatarinaan!
 
Puhuu
Ajattelee
*tekee*
 
?: *Katselee kaliolla istuvaa tyttöä* 

 ?: *mumisee itsekseen* Hän muistuttaa kovasti pikkusiskostani
 
?: Mutta eihän se voi olla hän! *Ääni sortuen* Minähän näin kun hän vajosi mereen vanhempieni perässä...
 
?: Voinhan minä silti aina toivoa...
 

?: Vaikka toivoisin mahdóttomia


Carolyn: *Hätkähtää* Taas tuo tyttö...  

?: *Hymyilee arasti*
 

*askelia*

Carolyn: *Hymyilee iloisesti* Hei, olen Carolyn

?: Carolyn... Minä-minä olen Luna
 
~ The end ~
 
 
Nähdään seuraavan osan parissa (Tai voi ehdottaa jotain muutakin)
 
Pupu & Palleroiset

5 kommenttia:

Kommenttisi saavat minut hymyilemään ♡