maanantai 28. maaliskuuta 2016

Kt: Kummallisuuksien teekutsut

Teaparty
Heipsutirallaa!
Hyvää pääsiäistä  kaikille!
Minä olen tässä viettänyt tätä pääsiäislomaa ihan vain kotona. Ja ihan välttämättä halusin jättää tämän postauksen teon (samaten kuin läksyt ja ruotsin verbit) näin viimeiselle illalle, vaikka otin nämä kuvat jo viikko sitten, no ei kai siinä. Olette varmaan huomanneet kuinka tavattoman surkea olen kirjoittamaan näitä alkutekstejä, ei kellään sattuisi olemaan mitään vinkkejä mitä minä voisin tässä kirjoittaa?
Kuvasin teille kuvatarinan, joten olkaa hyvät!
 


Kt: Kummallisuuksien teekutsut


 
 
 
 
 
IMG_4062
Thailea: Hrrr, kun täällä on kylmä. *tärisee* Miksiköhän minä nyt ylipäätään lähdin tänne, en minä sitä kenkää täältä lumen keskeltä löydä.
 
IMG_4064
Thailea: Ehm? Mitäs kummaisaa?
IMG_4068
Thailea: Minne te kaikki olette menossa? *lähtee seuraamaan lelujen virtaa*


Mikäs tässä oliihh *kompastuu johonkin*
 
Falling down the rabbithole
Thailea: *putoaa alas ja yhä alemmas* Huiijkss!
IMG_4072
Thailea:  *tömähtää pohjalle* Hah, kerrankin onnistunut laskeutuminen.
IMG_4075
Thailea: Mihin kaikki ovat menossa?
IMG_4076
Thailea: *hämmentyneesti* Mikä teidät kaikki tänne ajaa?
Piipittävä ääni: Jänö tarvitsee meitä joukkoihinsa.
Thailea: Jänö?
IMG_4080
?: Liity seuraamme teelle, kulkija.
Thailea: Ehhhh? Mitäs piparkakkua, eikös tuo ole Luna?
IMG_4084
?: Saisiko olla teetä?
Thailea: Öhm. kyllä kiitos. Mitä ihmettä Luna sinä ja Carolyn teette täällä keskellä lumihankea?
?: Juomme teetä tietenkin, etkö ole jo sitä huomannut? Ja minut tunnetaan hulluna hatuntekijänä.
??: *kikattaen* Niin hulluna, että hänellä ei ole edes hattua!
Hatuntekijä: Ole jo hiljaa jänö!
Jänö : Hihihiiiihii
IMG_4091
Hatuntekijä: *kaataa teetä*
 
IMG_4092
Kannu: *blob*
Jänö: Hiihheii, tämä oli merrkki!
IMG_4095
Jänö: Tulkaa Albertti ja Mulpertti! Tulkaa hipsu ja hopsu ja kumppanit! Meillä on töitää! *mielipuolista kikatusta*
IMG_4098
Hatuntekijä: *syvä huokaus* Sama härdelli joka vuosi. Kaipa se on rankkaa tuo Jänön elämä, kun on vain 360 vapaa päivää vuodessa.
IMG_4099
Thailea: Tämä mielipuolisuus alkaa jo särkeä päätä. Mihin lastensatuun minä oikein päädyin?



~The End ~

Noup, Lunalla ja Carolynillä ei ole mitään salaisia alteregoja. Halusin nyt vain kuvata oman versioni liisasta ihmemaassa, ja se muotoutui kuvatarinaksi. Heittäkää toki mielipiteitä alas!


Bunny & Nuket

 

2 kommenttia:

  1. Ihanat rekvisiitat!
    Mulla olis kova työ saada aihe:)
    Innolla ootan seuraavaa postausta<3
    Ps. Thailea on <3<3

    VastaaPoista

Kommenttisi saavat minut hymyilemään ♡